۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۶۴۹۴۶۸
حجت الاسلام والمسلمین کبیریان تشریح کرد؛

اقدامات حوزه علمیه خواهران در مقابله با کرونا| فعالیت جهادی ۱۳۰۰ طلبه

اقدامات حوزه علمیه خواهران در مقابله با کرونا| فعالیت جهادی ۱۳۰۰ طلبه
مدیر حوزه علمیه خواهران تهران پس از تشریح اقدامات جهادی بانوان طلبه در مقابله با کرونا، گفت: ۱۳۰۰ بانوی طلبه تهرانی برای مقابله با کرونا مشغول فعالیت جهادی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حسین کبیریان مدیر حوزه علمیه خواهران تهران، امروز در نشست خبری که به‌صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، گفت: حدود 380 استاد، مبلغ و طلبه خواهر به فعالیت ستادی و مدیریت خدمت‌رسانی در مقابله با کرونا مشغول هستند.

وی با اشاره به اینکه 36 تن از طلاب خواهر به‌صورت دائمی و در شیفت‌های مختلف به امر تغسیل و تکفین متوفیان کرونایی در آرامستان‌ها و بهشت‌زهرا(س) مشغول هستند، ادامه داد: به‌منظور روحیه دهی به بیماران و احصای نیاز کادر درمانی 55 تن از طلاب جهادی خواهر در بیمارستان‌ها حاضر و مشغول خدمت‌رسانی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین کبیریان به فعالیت 100 تن از طلاب جهادی در عرصه فضای مجازی اشاره کرد و ادامه داد: محور فعالیت در فضای مجازی شامل تولید محتوای علمی، فرهنگی، معنوی، امیدبخشی و اخلاقی و انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی می‌شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران تهران اضافه کرد: تهیه کلیپ، فیلم و محتوای چندرسانه‌ای از دیگر فعالیت‌های این گروه جهادی است.

وی با بیان اینکه برخی از مدارس علمیه خواهران تهران به کارگاه تولید و دوخت ماسک و گان تبدیل‌شده است، ابراز کرد: متأسفانه آمار دقیقی در دست نیست ولی می‌توان گفت قریب به 100 هزار ماسک، گان، شیلد و دستکش توسط بانوان طلبه حوزه علمیه خواهران تهران تهیه و دوخته‌شده است.

حجت الاسلام والمسلمین کبیریان از تهیه و توزیع 50 هزار بسته معیشتی و بهداشتی توسط طلاب جهادگر تهرانی خبر داد و گفت: قریب به 600 تن از طلاب به انجام این امر مبادرت دارند.

مدیر حوزه علمیه خواهران تهران با بیان اینکه 60 تن از مشاوران حوزه علمیه خواهران تهران به‌صورت حضوری و غیرحضوری در راستای کاهش اضطراب به وجود آمده فعالیت دارند، عنوان کرد: مراکز نیکوکاری حوزه‌های علمیه خواهران نیز در کنار دیگر مدارس به تولید ماسک، گان، تهیه بسته‌های معیشتی و بهداشتی مشغول هستند.

وی حضور طلاب جهادگر را در طرح غربالگری از دیگر فعالیت‌های انجام‌شده در حوزه علمیه خواهران برشمرد و گفت: 50 هزار بسته تبرکی رضوی تاکنون توسط بانوان جهادگر بین بیماران و کادر درمانی توزیع‌شده است و می‌توان گفت در فعالیت جهادی حوزه علمیه خواهران تهران برای مقابله با کرونا قریب به هزار و 300 طلبه خواهر فعالیت دارند./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
انشاءالله با استراتژی خاص و کمک خدا از این بیماری عبور کنیم و به زندگی عادی برگردیم...
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
امام رضا علیه السلام:

هر که در ماه شعبان صدقه و انفاق کند ، اگرچه اندازه نصف خرمایی باشد، خداوند بدن او را بر آتش دوزخ حرام می کند.
2
0
ناشناس
Luxembourg
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱
درود به شرفتون
1
0